actually,aku x taw nk tulis menda pon just nk update la skit my blog yg dh mcm
* tiiiiiiitttttttttttttt
alhamdulillah,dh dpt idea!!(suke-suke..)........................................
nk share my hectic life for these 2 weeks...mmg i admit la yg 2 mgu berturut-turut ni sgt2 la busy...smpaikan mgu lps aku rse mcm dh exhausted gler...dgn tdo nye x tentu masa..tu pun tdo dlm 2-3 hours je...mmg bgun2 dh brtukar jd panda...kehkeh...kalah medic students aku rse...(aku je yg rase gitu..*lebih2)
imagine la,3 presentations nk kna complete by that week jgak...lau senang x pe gak,ni bley bikin otak gua pecah...susah bebenor!...n yg pnting aku trlepas chance nk kuar ngan member2...(penting gak tue)..
okey,done with the presentations...alhamdulillah,siap jgak keje aku...
*here comes the disaster...
move to this week, yg mana lg haru rasenye bcoz di uji dgn 3 quizzes within this week....(terbeliak biji mata nk study)..start with the literature quiz that sunday yg mana aku hentam n goreng dgn x cukup kaw-kaw nye bcoz i'm still weak when it comes to literature...sobs3...
monday: linguistic quiz yg aku sgt2 brsyukur...alhamdulillah...i manage to study this paper very well n bley la jwb ngan confident jgak...*bajet..tp mmg plan nk study btol2 dh paper ni...susah kot
then,wednesday ni ada quiz counselling yg sdg setia menanti utk djwb...harap2 dpt la jwb dgn baik..need 2 read a lot n memorise...nmpak senang tp very complicated....
mmg penat 2 trase tmbah2 plak dgn praktis KOT every evening....kalut,haru sume ada...
n for the 1st time jgak aku x smpat nk iron bju for the whole week...argghhhh,betapa aku x bley trima my poor n bad time management....salah sndiri!!pasti.
tp aku realise yg aku suke jgak ada life yg busy2 ni..cam dlm drama *Love Story in Havard* plak sbb sntiase spent mase dgn ilmu n study je...chewah..*berangan mmg x nk kalah..
namenye pon dh student,mmg patut la busy dgn study n ape2 yg seangkatan dgnnye 2...kata nk result gempak...take the risk la...(ckp kt diri sdri)..tringat plak kt one quote from my senior:
"tanggungjawab yg kita ada melebihi masa yg ada"
*so,pandai2 la manage ur time.
*suke la bwk buku byk2 cam Tae Hee ni..baru cam real student
ha,one more quiz for history n philosophy that's waiting next week...aja-aja..
dah la tue kot for this entry....jnji dh update blog...yeppi..yeayyyyy!!!
p/s: keep on studying....lau ada quiz or exam nanti x payah la nk gelabah cari notes...prepare awal2 lg bgus...procrastination ni mmg sah2 the thief of time...
No comments:
Post a Comment